Képernyőfüggő gyerekek – 5 nélkülözhetetlen kapcsolati készség, amelyre a digitális nemzedéknek szüksége van
A digitális nemzedék szülei komoly kihívás előtt állnak: a gyerekek egyre több időt töltenek a képernyők előtt – órákon át fent vannak a közösségi oldalakon, chatelnek, videojátékoznak. Gary Chapman és szerzőtársa friss kutatási eredményeken és gyakorlati példákon keresztül mutatja be, mi mindent tehetnek a szülők azért, hogy a technológia ne szétzilálja, hanem inkább összehozza a családot, és a gyerekek ne csak az online közösségben, hanem a valós kapcsolatok terepén is otthonosan mozogjanak.
Könyvükben részletesen bemutatják azokat a nélkülözhetetlen kapcsolati készségeket, amelyekre a gyerekek a családban tehetnek szert: érzelmi kötődés, hála és elégedettség, a harag konstruktív kezelése, bocsánatkérés, figyelem.
A megújított kiadásból megtudhatjuk,
– mennyi képernyőidő számít túl soknak, és hogyan szabhatunk reális időkorlátokat,
– miként taníthatjuk gyermekeinket tudatos képernyőhasználatra,
– hogyan helyettesíthetjük a képernyőidőt közös családi időtöltéssel,
– hogyan segíthetünk gyermekeinknek a társas készségek elsajátításában,
– szülőként milyen mintát adunk saját képernyőhasználatunkkal.
3 990 Ft
1 készleten
Leírás
A digitális nemzedék szülei komoly kihívás előtt állnak: a gyerekek egyre több időt töltenek a képernyők előtt – órákon át fent vannak a közösségi oldalakon, chatelnek, videojátékoznak. Gary Chapman és szerzőtársa friss kutatási eredményeken és gyakorlati példákon keresztül mutatja be, mi mindent tehetnek a szülők azért, hogy a technológia ne szétzilálja, hanem inkább összehozza a családot, és a gyerekek ne csak az online közösségben, hanem a valós kapcsolatok terepén is otthonosan mozogjanak.
Könyvükben részletesen bemutatják azokat a nélkülözhetetlen kapcsolati készségeket, amelyekre a gyerekek a családban tehetnek szert: érzelmi kötődés, hála és elégedettség, a harag konstruktív kezelése, bocsánatkérés, figyelem.
A megújított kiadásból megtudhatjuk,
– mennyi képernyőidő számít túl soknak, és hogyan szabhatunk reális időkorlátokat,
– miként taníthatjuk gyermekeinket tudatos képernyőhasználatra,
– hogyan helyettesíthetjük a képernyőidőt közös családi időtöltéssel,
– hogyan segíthetünk gyermekeinknek a társas készségek elsajátításában,
– szülőként milyen mintát adunk saját képernyőhasználatunkkal.
További információk
Író | |
---|---|
Kiadó | |
Lapszám | |
Kiadás éve |